تجهیزات پزشکی

رول ملحفه چیست؟

رول ملحفه

یکی از محصولات بر پایه ی پارچه اسپان باند رول ملحفه است که در مطب پزشکان و بیمارستان ها برای روکش تخت معاینه  استفاده می شود. این محصولات بر پایه اسپان باند با استفاده از مواد شیمیایی ساخته می شوند که با ویژگی هایی نظیر از مقاومت مناسب ، ظاهر سفید و روشن و قیمت مناسب به محصولی کابردی برای مراکز بهداشتی تبدیل شده اند.

رول ملحفه انتخاب ساده برای کسانی است که بدنبال یک جلوه ی خوب برای مطب ، مراکز عمل جراحی ومراکز آزمایشگاهی هستند. کافی است امروز این محصول را امتحان کنید و ببینید که چرا به دلیل عملکرد و کیفیت آن مورد ستایش گسترده ای قرار گرفته است و همچنین به سختی می توانید کاغذی با این کیفیت را در محصول دیگری پیدا کنید.رول ملحفه

بهداشتی و محافظ تجهیزات:

این رول های یکبار مصرف ملحفه محافظت بی نظیری از آلودگی می کنند. رول ملحفه با تمیز نگه داشتن تخت بیماران را آسان می کند و نیازی به پاک کردن و تمیز کردن میز بعد از هر بیمار ندارد. استفاده از آن ها محیط شما را بهداشتی میکند و  در عین حال استفاده از آن ها راحت است. شما و بیمارانتان باید این محصول را استفاده کنید و تجربه مزیت های آن را ببینید.  رول ملحفه نه تنها از سلامت بیماران شما محافظت می کند ، بلکه تخت معاینه گران قیمت شما را از آلودگی و رطوبت محافظت می کند و به شما کمک می کند تا برای مدت طولانی تری ظاهر عالی داشته باشند.

قوی و با دوام:

رول ملحفه یک پارچه ای زخیم است که از  مواد بادوام ساخته شده است ، که در در برابر پارگی مقاوم است ، حتی در هنگام حرکت روی تخت عمل جراحی یا تخت معاینه در برابر پاره شدن مقاومت می کند.محافظت قابل اتکایی را فراهم می کند که مناسب نیاز شماست. و در عین لطیف بودن در برابر مایعات مقاوم هستند. این رنگ سفید و خالص رول ملحفه ، درجه یک است و دفتر شما را زیبا و تمیز نگه می دارد. همچنین به محافظت از میز شما در برابر هرگونه رطوبت ، روغن یا آلودگی کمک می کند.

 

بافت لطیف:

به عنوان یک متخصص جراحی و یا سایر متخصصان پزشکی ، راحتی بیماران همیشه در اولویت است. رول های ملحفه در دو بافت صاف و کرپ موجود است ، هر دو نوع برای نشستن یا دراز کشیدن بیماران شما هنگام انجام معاینات حس دلپذیر و مطمئنی به بیمار منتقل می کند.  این کاغذ صاف هیچ چین و چروکی ندارد و باعث ایجاد یک سطح راحت برای نشستن بیماران می شود. بافت رول ملحفه دارای بافت صاف و ابریشمی هستند بنابراین می توانید اطمینان داشته باشید که مشتریان شما بهترین تجربه ممکن را دارند.

به صرفه:

رول ملحه با کیفیت بالا به صورت عمده و در یک قیمت خوب ارائه می شود که یافتن آن در جای دیگری با قیمت های عمده غیرممکن است. ارائه خدمات به مشتریان خود ، اولویت اصلی شما برای داشتن یک تجربه راحت و بهداشتی است و ما مفتخریم که به عنوان تأمین کننده موادی انتخاب می شویم که به شما این امکان را می دهد.

موارد کاربرد:

برای متخصصان عمل جراحی ، مراکز ماساژ درمانی ، دندان پژشکی ، فیزیوتراپیست و سایر موارد می توانند از این رول های ملحفه برای پوشاندن تخت های معاینه خود استفاده کنند.

در پایان زمان معاینه ، با  تعویض رول ملحفه ، ، بیماران  می دانند که در معرض خطر انتقال بیماری از بیماران قبلی نیستند و از بهداشت رعایت شده برای ویزیت خود قدردانی خواهند کرد و در عین این حال متخصصان پزشکی به جای نیاز به تمیز کردن کردن تخت خود ، به راحتی و آسانی موارد بهداشتی را رعایت می کنند

.

اندازه های رول ملحفه:

رول های ملحه با توجه به محلی که از آن می خواهید استفاده کنید دارای اندازه های متفاوتی هستند.

به طور کلی و عمومی رول های ملحفه با عرض های 53 سانتی متری ، 60 سانتی متری ، 65 سانتی متری ، 80 سانتی متری و 120 سانتی متری تولید می شوند. طول رول های ملحفه متفاوت استو بسته به نوع رول ملحفه از طول 20 متری تا 50 متری در بازار موجود است.

HTB1c003sDJYBeNjy1zeq6yhzVXaw e1624964125317

فروشگاه اینترنتی لب اند مد با فراهم کردن این محصول امیدوار است نیاز شما مشتریان گرانقدر را تامین کرده باشد.

 

فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی لب اند مد حامی سلامت شما عزیزان می باشد.

 

منبع: advantagemedical.com

rehabmart.com

بازگشت به لیست

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *