اخبار, تجهیزات پزشکی

خرید حوله یکبار مصرف

حوله یکبار مصرف

حوله یکبار مصرف

اهمیت پیدا کردن آب درکل جهان، باعث شده تا برای حفظ منابع آبی از محصولاتی استفاده شود، تا نیاز به استفاده از آب را در جوامع مختلف کمتر کند. به همین علت مراکز بهداشتی درمانی، رفاهی، ورزشی و … به سمت استفاده از وسایل و تجهیزات یکبار مصرف رو آورده‌اند.
استخرها، هتل‌ها و مراکز زیبایی و مراکز بهداشتی و درمانی یکی از پرمصرف‌ترین مراکز در استفاده از این وسایل هستند، مخصوصا حوله‌های یکبار مصرف زیرا در درجه اول هزینه اولیه آنها پایین می‌آید و در درجه دوم هزینه‌ی آب را کمتر می‌کند.

درست است که خرید حوله‌های یکبار مصرف هزینه زیادی دارد ولی این هزینه کمتر از هزینه حوله معمولی می‌باشد، اما اگر هزینه مصرفی شست وشو مواد شوینده را محاسبه کنید خیلی بیشتراز هزینه تهیه این حوله‌ها می‌باشد.
حوله یکبار مصرف از پارچه اسپان باند و در گرماژهای مختلف تهیه و تولید شده که متناسب با نیاز مشتری است.

یکی از فاکتورهای مهم در تعیین قیمت حوله یکبار مصرف گرماژ حوله یکبار مصرف است، که در هنگام خرید باید در این مورد در نظر گرفته شود.
همچنین قیمت مواد اولیه هم تاثیر مستقیمی بر قیمت حوله یکبار مصرف می‌گذارد، حوله‌های یکبار مصرف از مواد پلیمری و مشتقات پتروشیمی تولید و تهیه شده است.

حوله‌های یکبار مصرف در آرایشگاه‌ها، هتل ها، باشگاه‌های ورزشی، استخرها، بیمارستان‌ها، مراکز ماساژ و… مورد استفاده قرار می‌گیرد.
درصد جذب در حوله‌های یکبارمصرف با توجه به محل استفاده از حوله یکبار مصرف متفاوت است، بالاترین قدرت جذب در حوله‌های یکبار مصرف را حوله استخری با گرماژ 90 دارد و پایین‌ترین قدرت جذب را حوله‌های هتلی ساده با گرماژ 40 دارد.

جنس حوله ها از اسپان باند یا منسوجات بافته نشده است که بسیار ارزان و مزیت های بی شماری نظیر بهداشتی بودن دارد.

اسپان باند یا منسوجات بافته نشده چیست؟

عرضه حوله یکبار مصرف بیمارستانی
حوله‌های یکبار مصرف برای موارد مختلف و در سایزهای مختلف تولید و روانه بازار می‌شوند:
• حوله یکبار مصرف آرایشگاهی در ضخامت و وزن مختلف
• حوله یکبار مصرف جهت استفاده در هتل
• حوله یکبار مصرف در سایزهای ۴0*۴۰ – ۴۰*۸۰ و ……
• حوله یکبار مصرف تولید شده از بهترین و با کیفیت‌ترین الیاف طبیعی با قدرت جذب بالا

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *