اخبار, تجهیزات پزشکی

سوزن میکروکانولا روشی نو برای تزریق فیلر و ژل

سوزن میکروکانولا

تزریق با سوزن میکروکانولا

دلیل بزرگی که مردم از مصرف پرکننده‌های صورت اجتناب می‌کنند، ترس از دردناک بودن سوزن‌های مورد استفاده برای تزریق است. اینجاست که میکروکانولا وارد می‌شود. در تلاش برای کاهش درد درمان‌های تزریقی، پزشکان تکنیکی را ایجاد کرده‌اند که عوارض درمان‌های فیلر صورت را از بین می‌برد.

اگر راهی برای تزریق زیر پوست انواع فیلر با درد کمتر و کبودی کمتر وجود داشت، چند نفر آن انتخاب را انتخاب می کردند؟ اکنون انتخاب اینجاست!

تزریق با سوزن میکروکانولا روش جدیدی برای تزریق زیر پوستی است. یک میکرو کانولا زیر پوست حرکت می کند. تا پرکننده های زیر پوستی را راحت تر، بدون درد و کبودی بیشتری قرار دهد. اگر در حال بررسی روش های درمان کننده پوست هستید اما ترس از درد سوزن شما را فعلا عقب نگه داشته، راه حل جدید مشکل شما را حل می کند

سوزن میکروکانولا چیست؟

اساسا، سوزن میکروکانولا یک نسخه بهبود یافته از سوزن های سنتی زیر پوستی است که برای انجام درمان های تزریقی استفاده می شود. میکرو کانولا یک لوله توخالی بسیار نازک، ریز و انعطاف پذیر با نوک گرد صاف است که نوک تیز سوزن را از بین برده ، این بدان معناست که آثار سوزن کمتر، درد کمتر و احتمال کبودی بسیار کمتر است.

نوک سوزن میکروکانولا

اخیراً استفاده از میکروکانولا به عنوان روشی برتر برای تزریق زیر پوست معرفی شده است و این روش انقلابی به سرعت در بین کلینیک ها و پزشکان برجسته زیبایی محبوبیت پیدا کرده است. برخلاف سوزن‌های معمولی که سفت هستند و نوک تیز دارند (به این ترتیب می‌توانند از طریق پوست نفوذ کنند)، میکروکانولا انعطاف‌پذیر است و نوک آن صاف است.

مزایای سوزن میکروکانولا چیست؟

  • کاهش درد
  • خونریزی کمتر
  • کبودی کمتر
  • تروما یا تورم بافتی کمتر
  • تزریق با میکرو کانولا فقط به یک نقطه ورودی به جای تعداد زیادی که در سوزن های معمولی انجام می شد، نیاز دارد. از آنجایی که نوک کانولا صاف و گرد است، رگ‌های کوچک به‌جای بریده شدن، به سادگی از مسیر خارج می‌شوند ، بنابراین به‌جای درد، اغلب کمی بیشتر فشار را در زیر پوست حس خواهید کرد.
  • مانورپذیری بالاتر: پزشک شما می تواند درمان شما را با سرعت بیشتری و با درد کمتر انجام دهد.
  • خطر اندک آسیب رساندن به رگ های خونی: سوزن های زیرپوستی سنتی می توانند به رگ های خونی کوچک آسیب برسانند، در حالی که این روش به جز این خطر را از بین می برد.
  • آسیب کمتر بافتی: بیماران اغلب هنگام استفاده از این روش کبودی کمتری را تجربه می کنند.
  • زمان نقاهت کمتر: از آنجایی که معمولاً در هنگام استفاده از میکروکانولا فقط یک محل درج وجود دارد، لازم نیست زمان زیادی را برای بهبودی صرف کنید.
  • کلاژن سازی: طراحی میکرو کانولا به منظور تحریک تولید کلاژن جدید برای بهبود حجم صورت شما است.
  • عوارض جانبی کمتر: هنگامی که تزریق صورت با استفاده از این روش انجام می شود، احتمالاً عوارض جانبی کمتری را تجربه خواهید کرد.

پورت خروجی سوزن میکروکانولا کجاست؟

در یک میکروکانولا، پورت در نزدیکی نوک سوزن،و در کنار آن قرار دارد. فاصله پورت تا نوک کانول بسته به اندازه کانول و برند آن متفاوت است.

 

چگونه سوزن میکروکانولا وارد پوست می شود؟

پزشک ابتدا با استفاده از یک سوزن ظریف یک نقطه ورودی کوچک در پوست شما ایجاد می کند. این یک مرحله ضروری است زیرا میکروکانولا دارای نوک صاف است و به تنهایی قادر به سوراخ کردن پوست نیست. در صورت تمایل، پزشک از مقدار کمی لیدوکائین برای بی حس کردن آن ناحیه استفاده می کند.محل ورود بسیار کوچک و کم عمق است و درد و خونریزی زیادی ایجاد نمی کند.در صورت تمایل، پزشک از مقدار کمی لیدوکائین برای بی حس کردن آن ناحیه استفاده می کند. سپس پزشک شما با دقت میکروکانولا را از طریق سوراخ کوچک وارد می کند و آن را به زیر پوست شما هدایت می کند تا به محل های تزریق برسد. بسیار شگفت‌انگیز است سوزن میکروکانولا انعطاف‌پذیر و نوک آن صاف دارد. کانولا به جای سوراخ کردن بافت‌ها، مسیر خود را بین ساختارهای آناتومیک پوست باز می‌کند، تقریباً شبیه به روشی که انگشتان خود را از روی یک پشته کاغذ می‌کشید. که از آنجایی که میکروکانولا از میان فضاهای طبیعی موجود بین بافت‌ها می‌لغزد، می‌توان آن را بدون ایجاد آسیب به بافت‌ها به زیر پوست منتقل کرد ، سپس میکروکانولا در زیر پوست به قسمت هایی که قرار است با فیلر درمان شود می لغزد.

با بدنه انعطاف‌پذیر و بلند، پزشک شما می‌تواند از میکروکانولا برای انجام تزریق ژل در نقاط مختلف از یک نقطه ورودی استفاده کند. بسیاری از نواحی که معمولاً با پرکننده‌ها درمان می‌شوند مانند گونه‌ها، خطوط ماریونت، لب‌ها، شقیقه‌ها، دست‌ها و چین‌های بینی را می‌توان با استفاده از میکروکانولا تزریق کرد.

 

به چند نقطه ی تزریق نیاز دارم؟

برای لب بالا و پایین فقط در انتهای ناحیه لب نیاز است. از همین نقاط ورودی می توان برای پرکننده در نواحی اضافی اطراف دهان و حتی در ناحیه پایین گونه استفاده کرد. برای جوانسازی کامل صورت (گونه ها، لب ها، ناحیه دهان، چانه) احتمالاً 4 نقطه تزریق خواهید داشت.

آیا سوزن میکروکانولا برای همه تزریقات استفاده می شود؟

 فیلرهایی مانند Juvederm، Restylane، Perlane، Radiesse، Sculptra، Belotero و Voluma از موثرترین و ایمن‌ترین درمان‌های ضد پیری است که می‌تواند اثرات سال‌ها پیری را در عرض چند دقیقه از بین ببرد. درمان معمولاً با استفاده از سوزن‌های ظریف برای تزریق در مکان‌های دقیق زیر پوست، بسته به نوع پرکننده انجام می‌شود.
Sculptra و سموم Dysport و Botox هنوز با یک سوزن استاندارد تزریق می شوند.

 

واقعا سوزن میکرو کانولا کبودی نداره؟

 افرادی که آسپرین، ایبوپروفن، ویتامین E، روغن ماهی یا رقیق‌کننده‌های خون مصرف می‌کنند، همچنان در معرض خطر بیشتری برای کبودی قرار دارند. (هرکسی که داروهای رقیق کننده خون مصرف می کند در معرض کبودی قرار دارد). اما حتی با وجود پتانسیل موجود برای کبودی، بروز کبودی و شدت آن به طور چشمگیری کاهش می یابد. به سادگی تزریق با میکروکانولا و جایگزین کردن نوک تیز با نوک گرد تفاوت زیادی ایجاد کرده است.

 

سوزن میکروکانولا و سوزن معمولی

تفاوت میان سوزن میکروکانولا و سوزن معمولی

پیشنهاد فروشگاه لب اند مد

فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی لب اند مد با بررسی های خود و تجربه ی پزشکان میکروکانولا فاین برند تایم ماشینش را عرضه کرده است.

میتوانید این محصول را از لینک زیر خریداری کنید.

 

میکروکانولا فاین تایم ماشین

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *