تجهیزات پزشکی

3 کاربرد مداد سفید

مداد سفید

کاربرد مداد سفید

مداد سفید چشم در نگاه اول شاید برای ما یک مداد بدون کاربردی باشد اما در ادامه به برسی این وسیله کاربردی می پردازیم و انواع آن ها ، کاربرد ها و معرفی این محصول می پردازیم.

 

انواع مداد سفید

مداد های سفید در دو نوع استفاده و ساخته شده اند. یکی از انواع آن ها برای استفاده از مداد طراحی های هنری و دیگری برای مصارف آرایشی و بهداشتی تولید شده اند.

مداد های سفیدی که همه ما در داخل مداد های رنگی دیده ایم یکی از انواع این مداد ها است که با نام مداد سفید مخصوص طراحی شناخته می شود. مداد سفید طراحی که برای طراحان و نقاشان یک مداد مهم و کاربردی است در ایجاد یک اثر هنری زیبا نقش اساسی را ایفا می کند.

مداد های سفید برای مصارف آرایشی و بهداشتی که بحث اصلی ما در این مقاله هستند به طور عمومی برای میکاپ صورت استفاده می شوند.

استفاده این مداد در صورت به چهره حالت استخوانی و زیبایی می دهد. علاوه بر استفاده در صورت می توان در میکاپ چشم ها هم کاربرد داشته باشد ، که به مداد سفید داخل چشم شناخته می شوند. این مداد با طراحی روی چشم ها می تواند حالت شاداب تر به چشم ها بدهد. مداد سفید زیر ابرو هم کاربرد دارد و همراه با میکاپ چشم ها انجام می شود. استفاده ی به تنهایی از مداد سفید شاید در نگاه اول زیبا نباشد اما در کنار دیگر محصولات زیبایی جلوه ی زیبا و خاصی به صورت خواهد داد.

اما کاربرد این مداد تنها به مصارف زیبایی نیست. این مداد ها در مصارف پزشکی هم استفاده می شوند.

این مداد ها به دلیل اینکه به خوبی می توانند بر روی پوست کشیده شوند و ماندگاری خوبی از خود به جا میگذارند سبب شده اند تا پزشکان برای استفاده از این مداد ها رغبت نشان دهند.

در گذشته پزشکان برای علامت گذاری روی بدن بیمار از ماژیک استفاده می کردند که این خود علاوه بر بهداشتی نبودن و خطراتی همچون ایجاد حساسیت و سرطان زا بودن مشکلات عدیده ای به همراه داشت. اما هم اکنون این مداد ها راه خود را به مطب پزشکان نیز باز کرده اند.

در مراکز لیزر و مراکز زیبایی مهم ترین و ابتدایی ترین کار انتخاب محل دقیق بیمار است. اما پس از انتخاب محل درمان لازم است که این محل نشانه گذاری شود. مداد سفید در این موارد به خوبی می تواند نقش خوبی را ایفا کند. این مداد نشانه گذاری بر روی بدن فرد را انجام میدهد و با رنگ سفیدی که دارد به خوبی حتی با یکبار کشیدن روی بدن رد خود را به جای می گذارد.

 

ویژگی های یک مداد سفید خوب

یک مداد سفید برای این ساخته شده است که رد سفید بر جای بگذارد. این رد سفید باید به گونه ای باشد که به راحتی اثر خود را بر جای بگذارد پس مداد سفید خوب باید بافت نرمی داشته باشد تا به آسانی رد خود را روی بدن بگذارد. اما این به تنهایی کار ساز نیست چون باید این رنگ سفید ماندگاری بالا داشته باشد و اثر آن از بین نرود.

دومین ویژگی ضد حساسیت بودن این مداد ها است این دلیل باید همراه همه ی مداد سفید ها  باشد. به طور کلی مواد و تجهیزاتی که با پوست درگیر هستند باید این ویژگی را داشته باشند که مداد سفید هم از این قاعده مستثنا نیست. مخصوصا این که در دور چشم هم استفاده می شوند باید در انتخاب این محصول دقت و وسواس زیاد داشته باشد.

ویژگی دیگر ضد آب بودن این مداد ها است. مداد سفید باید در شرایطی که رطوبت همراه است مقاوم باشد در موارد میکاپ با برخورد و پاک شدن اثر آن همه چیز را می تواند خراب کند و در مصارف پزشکی که همیشه در معرض مایعات هستند نیز یک ویژگی مهم است. زیرا در طول درمان نباید محل نشانه گذاری شده پاک شود.

یک مداد سفید با کیفیت علاوه بر موارد بالا در برابر تغییر حرارت واکنش نشان ندهد و به همان شکلی که است بماند.

 

پیشنهاد سایت:

مداد سفید MODA

 

مداد سفید مودا- www.labandmed.ir

خرید مداد سفید مودا

 

تیم فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی لب اند پس از بررسی های خود در بازار به یک محصول کاملا با کیفیت و با اطمینان بر خوردند. مداد سفید مودا یکی از بهترین برند های حوزه ی آرایشی و بهداشتی است.

این محصول ساخت کشور انگلستان است و برند نام آشنایی در صنعت مد به حساب می آید.

مداد سفید مودا دارای ویژگی هایی چون ضد آب بودم ، با دوام ، ضد حساسیت و نرم و روان است.

این محصول در سایت فروشگاه اینترنتی لب اند مد موجود است و با خیال آسوده می توانید این محصول را از ما خرید کنید و اطمینان داشته باشید که یک محصول با کیفیت را خواهید داشت.

 

مداد سفید فلورمار

 

مداد سفید فلورمار

خرید مداد سفید فلورمار

 

مداد سفید فلورمار ساخت کشور ترکیه یکی از برند های خوب موجود در بازار است.

از ویژگی های این محصول می توان به ضد آب بودن ، ضد حساسیت و دارای ویتامین E اشاره کرد.

این مداد سفید نیز در فروشگاه انترنتی تجهیزات پزشکی لب اند مد نیز موجود است.

 

مداد سفید دوسه

مداد سفید دوسه

خرید مداد سفید دوسه

دوسه یکی از برند های خوب کشور فرانسه است. دوسه علاوه بر ویژگی های منحصر به فردی همچون ضد آب بودن و مقاوم بودن بسیار نرم و روغنی است و راحت روی پوست کشیده می شود. اندازه ی ۱۵ سانتی متری آن مشخص است که طول نسبتا بلندی دارد و بسیار به صرفه و اقتصادی است.

دوسه با الهام از کلمه فرانسوی douce، به معنای تازه، تصمیم گرفته نگاهی تازه به لوازم آرایشی بیاورد.

شما میتوانید این مداد سفید را با بهترین قیمت از فروشگاه لب اند مد تهیه کنید.

 


فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی لب اند مد حامی سلامت شما عزیزان می باشد.


 

منبع: How to Use White Eyeliner: A Complete Guide (byrdie.com)

10 Best White Eyeliners – How to Use White Eyeliner to Make Eyes Look Big (goodhousekeeping.com)

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *