تجهیزات پزشکی

خرید اینترنتی کاور کفش یکبار مصرف پزشکی

کاور کفش

خرید آنلاین کاور کفش یکبار مصرف مناسب مصارف پزشکی

کاور کفش یکبار مصرف یا کاور کفش بیمارستانی یکی از ضروری‌ترین وسایل مورد نیاز در مراکز بهداشت و درمان و مکان‌های پرتردد است. در عصر حاضر با گسترش آلودگی و بیماری‌های عفونی برای پیشگیری از آسیب‌های بیشتر استفاده از ابزار پیشگیری لازم و ضروری است. مزایای خرید آنلاین کاور کفش یکبار مصرف از شرکت دانش بنیان لب‌اندمد شامل این موارد است ، تضمین کیفیت بالا ، قیمت مناسب و ارسال سریع محصول به محل مورد نظر مشتریان گرامی در جای جای مهین عزیزمان در کوتاه‌ترین زمان ممکن .

کاور کفش ساق بلند و کاور کفش کوتاه به منظور جلوگیری از گسترش بیماری‌های عفونی و ویروسی تولید و عرضه می‌گردد. علاوه بر خرید کاورهای یک بار مصرف کفش ، تعدادی از مصرف کنندگان از خرید دستگاه‌های کاور زن کفش اتوماتیک هم بسیار استقبال کرده‌اند.

خرید از وب سایت لب اند مد

شما عزیزان می توانید از طریق سایت لب اند مد این محصول را تهیه نمایید. شرکت لب اند مد با بهترین قیمت و تضمین کیفیت این محصول را برای شما مشتریان عزیز فراهم کرده است.

 

کاور کفش

برای خرید این محصول بر روی عکس کلیک کنید

 

کاور کفش یکبار مصرف یا کاور کفش بیمارستانی

یکی از کالاهای بهداشتی پر مصرف کاور کفش یکبار مصرف است ،که در محیط‌های بیمارستانی و ایزوله کاربرد بسیار زیادی دارد. استفاده از کاور کفش کمک شایانی به کاهش انتقال بیماری‌های عفونی و ویروسی از مکان‌های آلوده به محیط تمیز شود.

در هنگام ورود به یک محیط تمیز، با کشیدن کاور کفش بر روی کفش‌های خود از ورود آلودگی‌ها به محیط‌های تمیز و ایزوله جلوگیری کنید. یکی از بهترین راهکارهای پیشگیری از انتقال آلودگی به مکان‌های دیگر و ایزوله استفاده از این محصول می‌باشد.

کاور کفش

کاربرد کاور کفش یکبار مصرف

یکی از پرکاربردترین محصولات جهت جلوگیری از انتقال آلودگی به محیط های بهداشتی استفاده از این محصول است. کاور کفش ساق بلند مزیت استفاده در تمام مکان‌هایی که نیاز به رعایت بهداشت در آنجا الزامیست را دارا می‌باشد، در اماکنی مانند: اتاق عمل ، icu و ccu آشپزخانه رستوران‌ها ، مطب‌ها و کلینیک‌ها و درمانگاه‌ها ، آزمایشگاه‌ها که نیاز به پوشش پا است کاربرد زیادی دارد . باید از این کاور کفش کاملا بهداشتی که کل کفش را می‌پوشاند استقاده شود که کمک بزرگی به عدم انتقال آلودگی از کفش‌های شما به محیط می‌کند.

موارد استفاده و کاربردی از کاور کفش یکبار مصرف

موارد استفاده بیشتر در اماکن پرتردد بهداشتی و درمانی و غیره می‌باشد مانند:

  • تمام کلینیک‌ها ، بیمارستان‌ها و مطب‌ها
  • مجموعه‌های ورزشی
  • مراکز ماساژ درمانی
  • آرایشگاه و سالن‌های زیبایی
  • مراکز صنایع دارویی و غذاسازی
  • آشپزخانه‌های صنعتی و رستوران‌ها
  • هتل‌ها و مسافرخانه‌ها
  • اتوبوس‌های بین شهری

 

انواع کاور کفش یکبار مصرف

این محصول در دو نوع نایلونی و پارچه‌ای تولید می‌شوند که هر دو آنها یکبار مصرف هستند، ولی از دوام بالایی برخوردار نیستند. کاور کفش نایلونی دوام و کیفیت بالاتری نسبت به کاور کفش پارچه‌ای دارد، به همین علت مصرف‌کنندگان بیشتر از نوع نایلونی کاور کفش استقبال کرده اند .

کاور کفش یکبارمصرف دارای دو مدل کاور کفش کوتاه و کاور کفش ساق بلند می باشد .کاور کفش چکمه ای ( ساق بلند) دارای ارتفاع بیشتری است، که به نسبت قد افراد در بیشتر موارد تا روی زانو را می پوشاند که این مدل هم در دو نوع اسپان‌باند و نایلونی تولید می‌گردد.

ارزان‌ترین کاور کفش بیمارستانی

همانطور که مطلع هستید در تولید بستگی به قیمت مواد اولیه آن دارد , و در کل هر دو نوع تقریبا با یک تفاوت جزئی به یک قیمت هستند. که این تفاوت اندک مربوط به قیمت مواد پلاستیکی مورد استفاده برای تولید نوع نایلونی دارد،که باعث پیشی گرفتن قیمت هر یک از دیگری باشد .

کاور کفش کوتاه به دلیل تولید آسان‌تر و بکارگیری مواد اولیه کمتر قیمت پایین‌تری نسبت به کاور کفش ساق بلند (چکمه‌ای)  دارد. پیشنهاد ویژه ما به شما مشتریان عزیز این است که بهترین نوع و با صرفه‌ترین کاور کفش یکبار مصرف کاور کفش نایلونی بیمارستانی است.

این نوع از کاور نیازی به هیچ گونه دستگاه و هزینه اضافی ندارد و استفاده از آن بسیار باصرفه است، و کمک زیادی به پیشگیری از ورود آلودگی به مکان‌های تمیز می‌کند.

 

ویژگی‌های کاور کفش یکبار مصرف بیمارستانی

کاور کفش بیمارستانی دارای ویژگی‌های است که در اینجا شما را با این موارد آشنا می‌کنیم:

  • جنس کاور کفش
  • ضخامت کاور کفش
  • سایزکاور کفش
  • قیمت کاور کفش بیمارستانی
  • بسته‌بندی کاور کفش یکبار مصرف
  • رنگبندی‌های کاور کفش
  • دوخت کناری

جنس 

جنس کاور کفش یکبار مصرف، از پلاستیک PE  که جنس مرغوب و با کیفیتی دارد، و برای استفاده در محیط‌های بهداشتی ، درمانی ، عفونی و مراکز پرتردد مانند: آشپزخانه‌های رستوران‌ها که نیاز به بهداشت بالایی دارد کاربرد زیادی دارد. جنس مرغوب این کاور، باعث می‌شود که با اعتماد بالا ساعت‌ها در اماکن مورد نظر از آنها استفاده کنید.

 

ضخامت 

ضخامت نایلون مورد استفاده در تولید انواع کاور کفش کوتاه و کاور کفش ساق بلند یکبار مصرف بیمارستانی 4 میکرون می‌باشد. ضخامت و کیفیت بسیار بالای این محصول کمک می‌کند که با خیال راحت در هرجا که نیاز دارید از این نوع کاور کفش  ساعت‌های طولانی استفاده کنید. ضخامت مناسب کاور کفش در محیط‌هایی که کف آنها سرامیک و سنگ است، زیرا امکان پاره شدن کف کاور کفش حداقل است.

 

سایز 

دقت داشته باشید که کاور کفش بیمارستانی یکبار مصرف تک سایز می‌باشد، یعنی این کاور کفش‌ها را در سایزهای مختلف و حتی کفش‌های پاشنه بلند زنانه هم امکان استفاده را دارند. کشی بودن بالای این محصول، کمک می‌کند تا از سایز کوچک بچه‌گانه تا سایز بزرگ قابلیت استفاده داشته باشد.

 

قیمت مناسب

قیمت مناسب یکی از دلایل پر فروش بودن کاور کفش یکبار مصرف شده است و علاوه بر قیمت کیفیت بالا و کارایی آن، سبب شده تا یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در تمام اماکن و محیط‌های بیمارستانی و کامپیوتری مانند: اتاق‌های سرور باشد. قیمت مناسب این کاور کفش باعث استقبال مصرف‌کنندگان در محیط‌های مختلف کاری و اداری شده است.

 

بسته بندی 

کاور کفش یکبار مصرف بیمارستانی در بسته‌بندی‌های 200 عددی و تعداد 10 بسته در کارتن قرار می‌گیرد، یعنی در هر کارتن مادر محصول 1000 جفت کاور کفش موجود است.

به این نکته توجه فرمایید که فروش این محصول، بصورت تک و عمده هم امکان‌پذیر است . جهت خرید اینترنتی از یک بسته تا کارتن می‌توانید از طریق تماس با شرکت دانش بنیان لب‌اندمد اقدام به تهیه و سفارش محصول خود فرمائید.

 

رنگ‌بندی

معمولا در بیشتر مواقع کاور کفش بیمارستانی یکبار مصرف به رنگ آبی تولید می‌شود، اما در صورتی که سفارش به میزان بالا و در تعداد زیاد سفارش داده شود ، برحسب نیاز سفارش دهنده در دو رنگ سبز و بی رنگ نیز تولید می‌گردد.

 

دوخت کناری 

برای بالا رفتن کیفت و محکم‌تر شدن کاور کفش در قسمت بالای کاورها یک دوخت کامل و دور تا دوری صورت انجام میشود، که ابن دوخت بوسیله یک دستگاه تمام اتوماتیک بدون دخالت دست و با رعایت نکات بهداشتی صورت می‌گیرد.

 

روش تولید کاور کفش یکبار مصرف

برای تولید کاور کفش یکبار مصرف در ابتدا مواد اولیه پلاستیکی با کمک حرارت و گرما تبدیل به یک مایع خمیری شکل  می‌شود. و در مرحله بعد با بکارگیری فشار هوا و تجهیزات دستگاه نایلون ساز، این مایع خمیری شکل تبدیل به نایلون نازک می‌گردد.

در مرحله بعدی نایلون‌های تولید شده بر روی دستگاه تولید کننده کاور کفش بسته می‌شود و با حرکت این نایلون بر روی دستگاه دوخت‌کش و پرفراژ بر روی کاور کفش انجام می‌گیرد.

تمام 200 عدد کاور موجود در بسته‌بندی به وسیله پرفراژ به یکدیگر متصل هستند، که شما در زمان استفاده از طریق پرفراژ میان آنها، کاور کفش کوتاه یا بلند را جدا می‌کنید. برای تولید این محصول به دلیل اینکه مواد اولیه پلاستیکی برا تولید آن بکار رفته دارای رنگ‌بندی‌های متفاوت است و امکان تولید در رنگهای مختلف را دارا می‌باشد.

 

کاور کفش ، کاورکفش نایلونی ، کاور زیر کفش

کاور کفش یکبار مصرف کوتاه و بلند که بیشتر به نام کاور کفش نایلونی شناخته شده پوششی مناسب است که زیر و روی کفش را می‌پوشاندن و به کمک آن مانع ورود و انتقال و انتشار انواع آلودگی‌های عفونی و ویروسی به محیط‌های ایزوله و حساس می‌شود. کاور کفش بیمارستانی دارای کشی برای فیکس کردن کامل کاور بر روی کفش است، که باعث راحتی در استفاده از این محصول می‌گردد.

در حال حاضر به دلیل وجود ویروس کرونا تقریبا در بیشتر مراکز برای جلوگیری از انتقال آلودگی توسط کفش مراجعه‌کنندگان به محیط بهداشتی و درمانی استفاده از کاور کفش نایلونی یکبارمصرف الزامی شده است. تفاوت کاور کفش نایلونی با اسپان باند این است که از دو نوع جنس مختلف تهیه شده‌اند.

کاور کفش ساق‌بلند

کاور کفش ساق بلند یا چکمه‌ای امکان استفاده در تمامی اماکنی که نیاز به پوشش پا دارد را داراست، استفاده از این پوشش کمک زیادی به عدم انتقال آلودگی از کفش به محیط می‌کند. ین نوع پوشش کفش کاربرد زیادی در  اتاق عمل و icu وccu دارد.

در برخی از مراکز و محیط‌های کاری باید از کاور کفش کاملا بهداشتی که تمام قسمت‌های کفش و پایین شلوار را می‌پوشاند استفاده شود، که کاور کفش ساق‌بلند می‌تواند گزینه مناسبی در این اماکن باشد.

کاور کفش کوتاه بیشتر در مدت زمان کوتاه قابلیت استفاده دارد اما کاور کفش یکبار مصرف ساق بلند یا چکمه‌ای گزینه مناسبی برای مواقعی که مدت زمان بیشتری را باید در محیط حساس و ایزوله گذراند است.

انواع کاور کفش ساق بلند یا چکمه ای

همانطور که در بالا توضیح دادیم  در دو نوع نایلونی و پارچه ای تولید و روانه بازار می‌شوند. هر دو یکبار مصرف و از دوام زیادی برخوردار نیستند . کاور کفش نایلونی یکبار مصرف به نسبت پارچه‌ای بادوام‌تر و از کیفیت بیشتری برخوردار است.

کاور کفش یکبار مصرف ساق بلند یا چکمه‌ای در دو نوع نایلونی و اسپان‌باند تولید و ارتفاع بیشتری نسبت به کاور کفش کوتاه دارد و به نسبت قد تا زانوی فرد را کاملا می‌پوشاند.

 

ارزان‌ترین کاور کفش

قیمت بستگی به قیمت ماده اولیه برای تولید آین محصول دارد و نوسان قیمت مواد اولیه تا حد زیادی بر روی تعیین قیمت این محصولات تاثیرگذار است. 

 

ارسال کالا

در صورت خرید کاور کفش یکبار مصرف در تعداد بالا ، ارسال محصول به صورت رایگان انجام می‌گیرد. برای استفاده راحت‌تر از این کاورها می‌توانید مخزن کاور کفش دیواری را هم در زمان خرید سفارش دهید. روش استفاده به این شکل است که مخزن را بر روی دیوار نصب و داخل آنرا از کاور کفش پر می‌کنید. و قبل از ورود به محیط مورد نظر، یک بسته را از مخزن خارج و بر روی کفش خود بکشید و بعد از آن وارد محیط شوید.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *