تجهیزات پزشکی

بررسی و خرید انواع گاز غیر استریل و گاز استریل سروش

گاز استریل سروش

انواع گاز استریل سروش

گاز استریل سروش یکی از بهترین برندهای گاز استریل موجود در بازار است. این برند محصولات بسیار با کیفیتی تولید کرده و با قیمت مناسبی در اختیار مشتریان قرار می دهد. شما می توانید از گاز استریل برای کاربردهای مختلفی در منزل، مطب یا مراکز درمانی استفاده کنید.

در ادامه تصمیم داریم به بررسی گاز استریل و غیر استریل سروش بپردازیم و انواع مختلف این برند را به شما معرفی کنیم.

 

گاز استریل سروش

گاز استریل سروش یک پارچه نازک تور مانند بسیار با کیفیت در ابعاد 10 * 10 و 20 *20 است که بافت آن از منافذ بازی برخوردار می باشد.این گاز معمولا برای اندام های داخلی مورد استفاده قرار می گیرد و به دو نوع کلی زیر تقسیم می شود:

  1. گاز استریل خطی سروش: این مدل از گاز استریل سروش برای جذب خون و مایعات در اتاق عمل مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع گاز استریل از رشته نخ باریم برخوردار می باشد که حدودا 55 درصد سولفات باریم در آن وجود دارد. به این ترتیب اگر در حین جراحی در بدن بیمار جا بماند، به خوبی قابل پیدا شدن خواهد بود.
  2. گاز استریل ساده سروش: از این نوع گاز برای پانسمان قسمت های خارجی استفاده می شود. برای مثال پانسمان زخم های مختلف از کاربردهای این نوع گاز استریل می باشد.

 

گاز غیر استریل سروش

گاز غیر استریل سروش یکی دیگر از انواع گازهای پانسمان برند معروف سروش است. این نوع گازها برای پانسمان قسمت های خارجی پوست کاربرد دارند و باید در زمان استفاده آن ها را استریل کرد. علت این موضوع این است که گازهای غیر استریل سروش به صورت فله ای به فروش می رسند، از همین رو حتما باید در زمان پانسمان آن ها را ضدعفونی کرد.

 

گاز دندان پزشکی سروش

از دیگر انواع گازهای سروش می توان به گاز دندان پزشکی سروش اشاره کرد. این نوع از گازهای سروش از ابعاد بسیار کوچکی برخوردار بوده و برای جراحی های دهان و دندان مورد استفاده قرار می گیرند. دندان پزشکان این گازها را برای جذب خون در حین جراحی به کار می برند.

 

ویژگی انواع گازهای پانسمان سروش

همانطور که از مطالب قبلی و بررسی گاز استریل و غیر استریل سروش متوجه شدید، هر کدام از انواع گازهای این برند برای کاربردهای خاص خود مورد استفاده قرار می گیرند. اما به طور کلی می توان ویژگی تمام گازهای استریل و غیر استریل برند سروش را در موارد زیر خلاصه کرد:

  • زمان جذب: گازهای پانسامن سروش از زمان جذب کاملا مناسب و استانداردی برخوردارند تا سوزش و خارش و درد در بیمار به وجود نیاید. میزان جذب گازهای استریل هم نسبت به غیر استریل بسیار بیشتر است.
  • رطوبت: گازهای برند سروش فاقد هرگونه رطوبت هستند و امکان رشد میکروب و باکتری در آن ها وجود ندارد.
  • استفاده از سفید کننده نوری: در گازهای برند سروش از سفید کننده های غیر مجاز استفاده نشده است. به همین دلیل این گازها در برابر نور ماوراء بنش هیچ واکنشی نشان نخواهند داد.
  • عدم وجود مواد آلاینده: تمام گازهای استریل و غیر استریل سروش فاقد هرگونه آلاینده هستند. بنابراین هیچ صدمه ای به بیمار وارد نکرده و به ضدعفونی کردن زخم او کمک خواهند کرد.
  • مقاومت در برابر حرارت: گاز های این برند در زمان انجام اتوکلاو کاملا مقاوم بوده و دچار تغییر رنگ یا شکنندگی نمی شوند. این ویژگی بیشتر برای گازهای غیر استریل سروش مور توجه است.
  • بسته بندی: بسته بندی گازهای استریل سروش به گونه ای است که به محض باز کردن آن می توانید برای زخم های داخلی از این گازها استفاده کنید و نیازی به ضدعفونی نخواهند داشت. همانطور که گفتیم، گازهای غیر استریل برند سروش به صورت فله ای به فروش می رسند و باید پیش از مصرف به خوبی استریل شوند. البته حساسیت این گازها به دلیل اینکه برای بخش خارجی پوست هستند کمتر است.

 

چرا باید گاز استریل سروش را انتخاب کنیم؟

گاز استریل سروش انواع مختلفی دارد و شما می توانید برای کاربردهای مختلف از این محصول استفاده کنید.

همانطور که از بررسی گاز استریل و غیر استریل سروش متوجه شدید، این برند بسیار با کیفیت و با سابقه است و به خوبی توانسته خود را در بازار انواع گاز استریل به اثبات برساند. از طرفی دیگر، قیمت انواع گاز استریل برند سروش بسیار مناسب بوده و از هر نظر مقرون به صرفه می باشد.

بنابراین می توان نتیجه گرفت برند سروش یکی از بهترین انتخاب ها برای خرید انواع گاز استریل به شمار می رود.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *