تجهیزات پزشکی

مهمترین نکات در خرید رول ملحفه یکبار مصرف |رول ملحفه ارزان

قیمت رول ملحفه یکبار مصرف بیمارستانی

مهمترین نکات در خرید رول ملحفه یکبار مصرف

در اینجا قصد داریم تا شما عزیزان را با کاربرد و نکات مهم برای خرید رول ملحفه یکبار مصرف در مکان‌های مختلف آشنا کنیم در برخی موارد شاید برای شما هم پیش آمده باشد که با ورود به مراکز بهداشتی و درمانی با وجود اطمینان از بهداشت محیط ، برای استفاده از خدمات آن محیط رضایت کامل نداشته باشید.

برای انجام خدماتی مانند تزریق آمپول یا سرم‌تراپی در محیط کاملا ضدعفونی و استرلیزه شده در مراکز بهداشتی که رفت آمد بیماران زیادی در آن محل صورت می‌گیرد. احساس خوبی نسبت به گرفتن خدمات بر روی ملحفه‌ها و روتختی‌های این مرکز را نداشته باشید.

در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی در صنعت نساجی در زمینه تولید رول ملحفه یکبار مصرف کمک بزرگی به بهداشت این مراکز درمانی و همچینن افراد مراجعه کننده به این فضاها شده است.

همانطور که در مقاله رول ملحفه چیست ؟ هم توضیح دادیم رول ملحفه‌های یکبارمصرف ، ازانواع منسوجات نبافته‌ای تولید می‌شوند که قابلیت شستشو و استفاده مجدد را ندارند. اما بسیار سبک و نرم، و به راحتی امکان برش دادن را دارند،و به همین دلیل قابلیت استفاده در مکان‌هایی پرتردد مانند مراکز بهداشتی و درمانی را دارند.

قیمت رول ملحفه یکبار مصرف بیمارستان

رول ملحفه یکبار مصرف

جنس رول ملحفه یکبارمصرف از چیست؟

رول ملحفه یکبارمصرف از پارچه اسپان باند در گرماژهای متفاوت تهیه و تولید می‌شود، و هرچه میزان گرماژ ضخامت بالاتر است که این امر باعث مقاومت بیشتر در برابر ساییدگی و پارگی آن می‌گردد.

علت اینکه بیشتر مراکز بهداشتی درمانی و مکان‌های عمومی پرتردد مانند:بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها و هتل‌ها بیشتر از ملحفه رولی با گرماژ پایین به عنوان رویه استفاده می‌کنند،این است که از لحاظ قیمت مقرون به صرفه‌تر می‌باشد.

اسپان باند از  الیاف PP (پلی پروپیلن) به صورت نبافته تولید شده است. اسپان باند را به نام پارچه‌ی یکبار مصرف ،بی‌بافت ،نبافته ،لایه‌ی سوزنی ،نبافته‌ی سوزنی اسپان باند هم می‌شناسند.

همانطور که در بالا اشاره کردیم ملحفه‌های رولی یکبار مصرف منسوجات نبافته‌ای  یکبار مصرف هستند، در اصل روکش‌های نازکی از جنس اسپان باند می‌باشند که برای پوشش دادن و بهداشتی بودن تخت‌های بیمارستانی و درمانی ،آرایشی ،و حتی مکان‌های اقامتی و… کاربرد دارند.

کاربرد رول ملحفه یکبارمصرف این است که برای محافظت از تشک و بالشت در مقابل آلودگی‌هایی مانند: ادرار،مدفوع ، خون ،ترشحات عفونی بیمار و…کاربرد دارد و استفاده از این نوع ملحفه‌ها از انتشار بیماری و انواع ویروس‌ها جلوگیری می‌کند.

ملحفه های یکبار مصرف به صورت رولی و در دو طرح پرفراژ‌دار و ساده در طول و عرض‌های متفاوت تولید و روانه بازار می‌گردد. شرکت دانش بنیان لب‌اند‌مد این رول ملحفه‌ها را در طول و عرض معمول موجود دارد در صورتی که طول و عرض خاصی مدنظر شما باشد با ما تماس حاصل فرمایید ،ما آماده برآورد کردن نیازهای شما هستیم. و همچنین برای تهیه رول ملحفه ارزان هم شرکت لب‌ان‌مد مناسبترین گزینه می‌باشد.

قیمت رول ملحفه یکبار مصرف بیمارستانی

رول ملحفه یکبار مصرفی

ویژگی‌های رول ملحفه ارزان یکبار مصرف بیمارستانی

  • رول ملحفه یکبار مصرف در عرض‌ های مختلف به متراژ۲۰ متر
  • دارای پرفراژ در هر ۱۸۰سانتی متر
  • تعداد۱۱عدد ملحفه در هر رول 20 متری
  • تهیه شده از پارچه اسپان‌باندگرماژ۱۷گرم با کیفیت بالا
  • در بسته‌بندهای کاملا بهداشتی
  • تعداد رول‌های موجود در بسته ۲۰عدد و در هر کیسه ۱۰۰عدد می‌باشد

مزایای استفاده از رول ملحفه ارزان یکبارمصرف

  1. رعایت موارد بهداشتی
  2. کاهش هزینه‌های دوخت ملحفه‌های پارچه ای
  3. کاهش هزینه مصرف آب و موادشوینده و مواد ضدعفونی کننده
  4. جلوگیری از انتشار باکتری ،میکروب و عفونت‌های شایع بیمارستانی
  5. جابه جایی راحت
  6. عدم نیاز به اتوکشی
  7. استفاده آسان و راحت
قیمت رول ملحفه یکبار مصرف بیمارستانی

رول ملحفه یکبار مصرف

چه مراکزی بیشتر از رول ملحفه یکبار مصرف استفاده می‌کنند؟

دقت داشته باشیدکه این نوع ملحفه‌ها فقط برای بکارگیری در مراکز خاص تولید نمی‌شود بلکه برای استفاده در هر مکان عمومی پرتردد که نیاز به نشستن در آن مکان برای شما ضروری است قابلیت استفاده دارد. اما بیشترین مراکزی که از این رول ملحفه‌های یکبار مصرف استفاده می‌کنند به شرح زیر هستند:

مراکز درمانی مانند بیمارستان‌ها ،کلینیک‌ها،درمانگاه‌ها،مطب‌ها ،بخش‌های تزریقات و تخت‌های سونوگرافی ،فیزیوتراپی و …

  1. سالن‌های زیبایی
  2. مراکز ماساژ و باشگاه‌های ورزشی
  3. کلیه اقامتگاه‌های مسافران مانند: هتل‌ها ، مهمان‌سراها ،مسافرخانه‌ها و…
  4. وسایل حمل‌و‌نقل مانند: هواپیما ،قطار ،کشتی و اتوبوس
  5. در خیاطی برای برش انواع الگوهای لباس

در حال حاضر با شیوع ویروس‌های خطرناک و گوناگون که بسیار واگیر‌دار هستند. مانند کرونا ویروس استفاده از رول ملحفه یکبار مصرف امری اجتناب ناپذیر و ضروری است، و می‌تواند در پیشگیری از همه‌گیری این ویروس کاربرد بسیار زیادی داشته باشد.

و اکثر افرادی که جهت تزریق و یا سرم‌تراپی به مراکز درمانی مراجعه می‌کنند تعویض رویه تخت برایشان بسیار با اهمیت است.ملحفه رولی در رنگبندی‌های مختلف تولید و روانه بازار می‌گردد. شرکت دانش بنیان لب‌اندمد بنابر درخواست و نظر شما عزیزان مصرف کننده اقدام به تولید و توزیع رول ملحفه ارزان یکبار مصرف در رنگ‌های مختلف می‌نماید.

قیمت ملحفه رولی یکبار مصرف بیمارستانی

همان‌طور که در بالا توضیح دادیم رول ملحفه یکبار مصرف در گرماژهای مختلف از ۱۵ الی ۴۰ گرم تولید می‌شود. دقت داشته باشید که هرچه وزن پارچه‌ی تولید شده بالاتر برود حتما ضخامت آن هم بیشتر می‌شود، و طبعا قیمت بالاتری هم نسبت به انواع نازک‌تر دارند. اما رول‌هایی با گرماژ ۱۷ و با ضخامت کمتر به علت تولید انبوه ارزان‌تر و پرمصرف‌تر هستند.

رول ملحفه در سه عرض متفاوت برای استفاده بر روی تخت‌های بیمارستانی ، تخت  معاینه و بیشتر در مراکز بهداشتی و درمانی تولید می‌گردد. مناسب ترین سایز برای تخت های کلینیک های درمانی و بهداشتی رول ملحفه عرض 60 است.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *