تجهیزات پزشکی

نکات خرید اینترنتی ملحفه کشدار یکبار مصرف

خرید آنلاین ست انواع ملحفه کشدار یکبار مصرف

خرید آنلاین انواع ملحفه کشدار یکبار مصرف ارزان

شرکت دانش بنیان لب‌اند‌مد شرایطی را فراهم کرده تا با خرید آنلاین ملحفه‌ کشدار یکبار مصرف ، ملحفه کشدار ارزان بتوانید در هر جا و مکانی در کشور که هستید، محصول مورد نظر خود را درب محل تحویل بگیرید. برای خرید ملحفه کشدار می‌توانید سایزهای و رنگ‌های مختلف این محصول را به آسانی در لب‌اند‌مد مشاهده کنید.

ملحفه کشدار تشک یکبار مصرف بسیار مقاوم و محکم با خاصیت ضد آب و از لطیف‌ترین و نرم‌ترین منسوجات تهیه و تولید شده است.
مزایای استفاده از ملحفه‌های دو سر کش‌دار نیاز به شستشو ندارد و به دلیل کشدار بودن بر روی تخت ثابت می‌ماند و در مصارف بهداشتی هربار می‌توانید ملحفه یکبار مصرف را تعویض کنید و با ملحفه دیگری جایگزین کنید.

ملحفه کشدار یک‌بار مصرف ، در سایز‌های ۱۲۰ سانتی و ۲۲۰ سانتی موجود می‌باشد. ملحفه کشدار از اسپان باند سه لایه تولید شده و امکان بکارگیری بر روی تخت‌های بیمار، معاینه و برانکارد و غیره را دارد.

خرید آنلاین ست انواع ملحفه کشدار یکبار مصرف

ملحفه کشدار یکبار مصرف

ملحفه کشدار یکبار مصرف

ملحفه کشدار یکبار مصرف از بهترین و نرم ترین منسوجات تهیه شده است که در عین لطافت و فوق‌العاده محکم و تا حدی دارای خاصیت ضد آب بودن است. مزیت استفاده از ملحفه‌ کشدار تشک ثابت ماندن آن برروی تخت که به‌ واسطه کش‌های موجود در دو سر ملحفه آن و یکی دیگر از مزایایی آن عدم نیاز به شستشو است. یعنی بعد از هر بار استفاده می‌توانید ملحفه کشدار ارزان یک‌بار مصرف را با یک ملحفه بهداشتی دیگر جایگزین کنید.

از ملحفه یکبار مصرف کشدار در چه مکان‌هایی استفاده می‌شود؟

ملحفه کشدار یکبار مصرف بیشتر در مراکز پرتردد کاربرد دارد که پرمصرف‌ترین مکان برای استفاده از رول ملحفه یکبار مصرف کشدار مراکز مسافرتی مانند: هتل‌ها مسافرخانه‌ها ،بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی درمانی هستند. و علت استفاده از این نوع ملحفه‌ کشدار یکبار مصرف بودن و عدم نیاز به شسشتو بودن آن است که از مزایای مهم آن محسوب می‌شود.

رعایت بهداشت در این مراکز یکی از فاکتورهای مهم هم برای مراکز درمانی و پردد و هم برای افراد مراجعه کنند است . زیرا شستن مداوم و اتوکشی ملحفه‌ها هزینه بالایی را به مراکز درمانی تحمیل می‌کند. دقت داشته باشید که انتخاب جنس ملحفه بسیار مهم و قابل توجه است به دلیل اینکه آرامش و راحتی بیمار و یا افراد استفاده کننده یکی از موارد مهم است و بعد از توجه به فاکتور راحتی فرد استفاده کننده مقاوم بودن در برابر پارگی ، لطیف بودن باید در زمان انتخاب مورد توجه قرار گیرد.

خرید آنلاین ست انواع ملحفه کشدار یکبار مصرف

خرید آنلاین ملحفه کشدار یکبار مصرف

جنس ملحفه کشدار یکبار مصرف

برای دوخت ملحفه کشدار یکبار مصرف و روتختی بیمارستانی معمولا ازچهار نوع پارچه استفاده می‌شود که در اینجا به آنها اشاره می‌کنیم:

  • پارچه اسپان باند بیمارستانی
  • پارچه تترونبیمارستانی
  • پارچه ترگال بیمارستانی
  • پارچه با فناوری نانو
  • پارچه اسپان باند بیمارستانی یا پارچه یکبار مصرف بیمارستانی: برای تولید ملحفه کشدار بیمارستانی از  پارچه اسپان باند استفاده می‌شود و بعد دور انداخته می‌شود.
  • پارچه تترون بیمارستانی: جنس بسیار مناسبی برای ملحفه کشدار تشک بیمارستانی است. که وزن و تراکم بافت بالاتری دارد. رنگ سفید این نوع پارچه از پرمصرف‌ترین ملحفه‌های بیمارستانی به شمار می‌رود که هم ساده و رنگی ، طرح‌دار آن مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  •  پارچه ترگال بیمارستانی: که در رنگ‌های متفاوت در بخش‌های مختلف بیمارستان استفاده می‌شود. مانند دوخت روپوش پزشکی، پرستاری، کارکنان بیمارستان، ملحفه، روپوش اتاق عمل و غیره.
  •  پارچه های بیمارستانی با فناوری نانو: این نوع پارچه که باعث تسکین دردهای موضعی و داشتن خوابی آسوده در مدت زمان بستری بیمار در بیمارستان می‌شود. به دلیل اینکه این ملحفه دارای خواص ضد‌التهابی است که در تولید آن از نانوذرات مس و عصاره اکالیپتوس بر روی پارچه های پنبه ای سنتز و بارگذاری شده است. و شایان ذکر است که این محصول منجر به کاهش آلودگی و عفونت، و هم‌چنین کاهش آلودگی تنفسی و آرامش بیمار خواهد شد.

برای خرید ملحفه‌های یکبار مصرف کشدار  دقت داشته باشید که در دو نوع ساده به صورت رولی در دو انواع پرفراژدار و ساده و در طول و عرض های مختلف تولید می‌شوند. بزرگترین مصرف کنندگان انواع پارچه ملحفه‌ کشدار ارزان ، بیمارستان‌ها هستند. انتخاب جنس ملحفه در این مراکز بسیار مهم و قابل توجه است زیرا تاثیر بسزایی در آرامش بیماران دارد.

خرید آنلاین ست انواع ملحفه کشدار یکبار مصرف

ملحفه کشدار یکبار مصرف

ویژگی‌های ملحفه کشدار یکبار مصرف

در مراکزی که از ملحفه‌ کشدار یکبار مصرف استفاده می‌شود و دائما شستشو و تغییر آن الزامی است باید در زمان انتخاب و خرید ملحفه کشدار ارزان بیمارستانی به نکاتی توجه داشته باشند شامل این موارد می‌شود:

  1.  مقاوم بودن در برابر پارگی
  2. نرم و لطیف بودن
  3. در برابر شستشو با دوام باشند

مزایای استفاده از ملحفه کشدار یکبار مصرف

استفاده ار ملحفه‌ کشدار یکبار مصرف در کلیه مراکز بهداشتی درمانی و پردد مانند: هتل‌ها و مسافرخانه‌ها مزایای بسیاری دارد که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم:

1- کمک رعایت موارد بهداشتی
2- کمک به کاهش هزینه دوخت، تعمیر، و نگهداری
3- کمک به کاهش هزینه مصرف آب و مواد شوینده و ضدعفونی کننده‌ها
4- عدم نیاز به اتوکشی
5- کمک به صرفه جویی در وقت برای دوخت و یا شستشو
6- جا‌به‌جایی راحت
7-جلوگیری از انتشار باکتری، میکروب و عفونت های بیمارستانی

مراکزی که ملحفه‌های یکبار مصرف بیشترین کارایی را برای آنها دارد شامل موارد زیر است:

ملحفه کشدار تشک به غیر از مراکز بهداشت و درمان در مکان‌های دیگر هم قابلیت استفاده دارد که در ادامه به آنها اشاره می‌کینم:

  • بیمارستان‌ها، کلینیک‌ها، درمانگاه‌ها، مطب‌ها، بخش‌های تزریقات و سونوگرافی، فیزیوتراپی و…
  • سالن‌هایی زیبایی
  • مراکز ماساژ و باشگاه های ورزشی
  • اقامتگاه‌ها مانند هتل‌ها، مهمان‌سرا‌ها، مسافرخانه‌ها، منازل اجاره‌ای و…
  • حمل و نقل برون‌شهری مانند هواپیما، قطار ، کشتی و اتوبوس
  • بکارگیری بر روی تشک‌های مسافرتی
  • در منازل شخصی
خرید آنلاین ست انواع ملحفه کشدار یکبار مصرف

ملحفه کشدار یکبار مصرف

نکات مهم در خرید ملحفه کشدار یکبار مصرف

در زمان خرید ملحفه کشدار ارزان دقت داشته باشید که ملحفه‌ کشدار یکبار مصرف ملحفه‌هایی هستند که دور تا دور یا چهار گوشه آن کش‌دوزی شده، انواع ملحفه کشدار از پارچه‌های رنگی ساده و طرح‌دار ایرانی و خارجی تولید می‌شوند نکات مهمی را که در زمان تهیه ملحفه یکبار مصرف باید مورد توجه قرار دهید

  1. سایز تشک طبی عرض و ضخامت
  2. جنس پارچه و حساسیت زا نبودن
  3.  گارانتی عدم رنگ دهی و پرزدهی

این نوع ملحفه‌ کشدار در سایزهای مختلف و حتی در سایزهای سفارشی مورد نظر شما توسط شرکت دانش بنیان لب اند مد تولید و در بسته‌بندی‌های بهداشتی ارائه می‌شود.

ملحفه‌ کشدار برای آنکارد کردن تشک تخت استفاده می‌شود و به دلیل اینکه لیز نمی‌خورد در زمان جابجا کردن فرد مشکلی بروز نمی‌کند. این محصول از پرفروش‌ترین محصولات برای مصارف خانگی و هم برای سازمان‌ها، خوابگاه‌ها و هتل‌ها در رنگ‌های مختلف قابل استفاده می‌باشد.نیم‌ست‌های ملحفه کشدار تک نفره شامل یک روبالشتی و روتشکی است

نکات نگهداری از ملحفه

در کل ملحفه‌های پارچه‌ای مانند ترگال و تترون باید رنگ و طرح مناسب، جنس خوب و کیفیت بالایی داشته باشند تا در شستشوهای مکرر پرز ندهد و رنگ آن تغییر نکند. برای شستشوی ملحفه‌های قابل شستشو نباید از آب داغ و پودرهای آنزیم‌دار استفاده نشود به دلیل اینکه باعث تغییر رنگ و کم شدن عمر و پوسیدگی آن می‌شود.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *